keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Who says? who says you're not perfect?

EIJEIJEIJEI äsken ku äitin kaa kahottiin sitä miun mekkomekkomekkoista ni sit siinä ei enää näkynykkää miun kokooja!!! oon ny brokenhearted girl :( ja sitkun se oli niinku ainut hyvä minkä löysin eeees! ja ku en jaksais enää ehtii :FF noo katotaan ny... siit samasta mekosta oli niinku punasesta ja mustasta/harmaasta niinku kokoja mut eijeieieeeei :(
SITTE ihan vahingos tänään suostuin meneen pelaan koulujen väliseen lentisotteluun... hups.... oikeesti oon aivan surkee liikassa :D:D ja oon super epäkoordisoitunu ja muutenki pelkään palloja.... hups :DDD kaikki muut joukkueesta sit onki semmosii huippu-urheilijoita ja vaik ne sanoki et ei haittaa vaik ei osaa veikkaan et ei ne kauheesti tykkää kun hävitään vaa mun takii :D vaik ei ny koulujen väliset mikää big deal oo :D:D
No kuiteskii... tänään oli sitte vähän astetta paskempi päivä.... aamul heräsin vasta 20 vaille 7..... tietty en kerkee tehä mitään esim. laittaa hiuksii/meikata/syyä/valita vaatteita ku piti lähtee heti. sitte....  ranskan tunti.... hidas kuolema.... sitte kemian tunti... hidas kuolema.... sitte kässän tunti...... hidas kuolema.... sitte ruokailu... pahaa ruokaa... sitte kotimatkalaa ku nousen bussista päätän jostain ihmeen syystä juosta kotiin. no sitte tietty iPod täysillä en huomaa et mun puhelin putoaa taskusta.... no sen oli joku mies löytäny ja antanu sit äitille mut kuiteski... sit meen koneelle ja meen kahtoon sitä mekkoo mikä piti tilata....... EI OO KOKOJA JÄLJELLÄ... siis ei nyt mee hyvin oikeesti :D:D:D no kyl tää tästä .... ehkä :(
mut en ny täs jaksa oikeen pitempaa postausta kirjotella ku oon nii brokenhearted boy :D:D cya ♥
-Rixa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti